μοτοσυκλετιστικό φόρουμ που δεν έχει σχέση με κανένα και καμία
και είναι φτιαγμένο στο vi και γουστάρουμε να γράφουμε σε vi,
υπάρχει κάνα πρόβλημα;

Αρχική σελίδα

Κάνε login

Email ή ψευδόνυμο:


Pass:





ONLINE


Κάνε λογκίν για να δεις ποιοί και πόσοι και αν είναι online

Ή γράψου

Email:


Παρατσούκλι


Pass:


Αφού γραφτείς θα μπορείς να ανεβάσεις εικόνα και άλλα στοιχεία (αν το έχουμε φτιάξει...)

Ενημέρωση... 7 άτομα μέχρι τώρα έχουν χάσει το χρόνο τους λέγοντας 76 μπούρδες
στην συζήτηση την οποία ο εμπνευστής ionathan125 αποφάσισε να ονομάσει
stickme Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗς YAMAHA. ΤΡΙΑ ΔΙΑΠΑΣΩΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.
Αγαπητό φόρουμ θέλω να με πας στη σελίδα: 1 [2] [3] [4]
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

ΒΑΖΩ ΠΡΩΤΑ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Ως ΖΕΣΤΑΜΑ, ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ.

White Lion - When The Children Cry
" target="_blank">


Ενταξει ξερουν λιγο μουσικη τα παιδια...


στην φωτο η μοτοσυκλετα του λοσσον πριν παει στην χοντα..
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

η γιαμαχα εχει συνδυασει την ιστορια της με τους αγωνες.
αυτο ηταν εν αρχης το προφιλ της εταιριας .


να θυμησω τις αεροψυκτες δικυλινδρες αρ ντι 56?

ηταν βασισμενες σε μηχανακι παραγωγης και περνουσαν τα 6κυλινδρα θαυματα της χοντα.
για να γινουν πια παγκοσμιες πρωταθλητριες το 1965.
το υγροψυκτο βε 4 ρ ντι 05α .
που ο μπιλ αιβυ οδηγουσε στο σιρκουιτ του αισλ οφ μαν το 1968 εκανε νεο ρεκορ για την κατηγορια των 250 που κρατησε 10 ετη. και τελικα το σπαει ενα αλλο 250 γιαμαχα .
ο μπιλ ειχε γραψει 105.51
το αλλο γιαμαχα εγραψε 106.2.

απλως μια σκεψη προς τα τε ζε και την ιστορια τους μας κανει να μην μπορουμε να σκεφτουμε το ηλιακο συστημα των αγωνων χωρις την εταιρια αυτη.

στον δρομο για χρονια ολοκληρα γιαμαχα σημαινε μικρα γρηγορα και ευελικτα μοτος.

στο χωμα η φιρμα ηταν αυτη που ουσιαστικα εφερε στο φως την ιδεα των ον οφ μοτοσυκλετων που τα καταφερναν καλα και στα 2 τερρεν ασφαλτο και χωμα.
με τις σειρες AT ΑΛΛΑ ΚΑΙ DT .
TO 1978 με την αυξηση των μοντελων στην γκαμα της εταιριας περνει κεφαλη , ξεπερνοντας σε πωλησεις την ηδη εδραιωμενη χοντα. πραγμα οχι ευκολο για νεα εταιρια. και μιλαω για την αμερικανικη αγορα.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

νωριτερα τις ανοητες μερες. η γιαμαχα κατασκευαζε ελικες διαφορων βηματων για την αεροπορικη πολεμικη μηχανη.
οταν η ζητηση σταματησε η εταιρια γυρναει την παραγωγη στα μουσικα οργανα , τωτε λεγεται νιπον-γκακι.
εκει πρωτοεμφανιζεται και το σημα με τα 3 διαπασων.

το γιαμαχα στην μητρικη της γλωσσα σημαινει φυλλο του βουνου,
τα μεγαλα κεφαλια πιστευαν οτι ετσι η εταιρια θα προσελκυσει τους γονεις που επιρρεασμενοι απο την μοδα της ευρωπαικης κουλτουρας θα αγοραζαν στα παιδια τους ενα μουσικο οργανο.

απο το 1955 και μετα η ιαπωνια καταργει τα διπλωματα απο 125 και κατω,
η νιπον -γκακι στρεφεται στον τομεα των μεταφορων ,
εκεινες τις ημερες το ποιο κοινο ονειρο καθε νεολαιου ιαπωνα ηταν να παρει μια μοτος ωστε να πηγαινει με αυτη οπου ηθελε σε δουλεια η βολτα , ακριβως την επομενη μερα που τα οικονομικα του θα το επετρεπαν.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

η γιαμαχα ενω ειχε καθυστερησει , μπαινει δυναμικα στο συμπαντικο χαος των 2 τροχων.

η nippon-gakki ριχνει στην ιδεα αυτη 84.000 δολαρια.
ετσι ωστε να ξεκινησει αυτο το ξεχωριστο τμημα εταιρια.

η μοτοσυκλετα που πρωτοφοραει ρυθμιζομενο πιρουνι ειναι η ΥΑ-1 Η ΑΛΛΙΩς ο ιπταμενος δρακος, λογο του χρωματος που κυκλοφορει.
στο ντεμπουτο της η μικρη περνει μερος στους αγωνες και κερδισε στο φουτζι και στην ασαμα.
κανοντας το κακο σε μοτος που ειχαν ηδη καποια ιστορια και τιτλους.
οπως η τοχατσου αλλα και χοντα.
αν καποιος αμερικανος εβλεπε την μηχανη θα ελεγε.
"αυτο ειναι ενα πολυ περιεργο ντε κα βε .

και αυτο πραγματι ηταν. η γιαμαχα δεν ηθελε να αμολησει στην αγορα ενα γρηγορα και προχειρα φτιαγμενο αντιγραφο του ντε κα βε κ ετσι αναθετει στο ιαπωνικο πανεπιστημιο την βελτιωση αλλα και τελειοποιηση της εξωτερικης εμφανισης.
εμφανιζεται λοιπον μια καφε ασπρη μηχανη που ηταν πολυ ομορφη στο ματι.
αλλη μια πρωτια για την φιρμα που γραφει ιστορια .
ειναι η πρωτη εξ ιαπωνιας που ενδιαφερεται και για την εξωτερικη εμφανιση της μοτοσυκλετας.


στην φωτο η ιδια.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

Music video by The Police performing Roxanne: Video
with The Police [Producer], Derek Burbidge [Video Director], Kate Burbidge [Video Producer]
(C) 1978 A&M Records Ltd
" target="_blank">


στην φωτο ο φιλ ριντ με το 250αρι του.
περνει το παγκοσμιο το 1965 ειναι δικυλινδρο κι ομως κανει την ζημεια στα 6κυλινδρα χοντας.
το μοντελο αυτο ειναι το αρ ντι 56.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

ο τζοευ ντανλοπ προσπαθει να μεινει ζωντανος αφου τρεχει με γιαμαχα τε ζε 750 σε δημοσιους δρομους....

ελεος . τελειως τρελλοι.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

ΚΑΙ γιΑΥτο αναθετει στο πανεπιστημιο της ιαπωνιας να σχεδιασει αλλα και να ραφιναρει τυχων ατελειες της ντε κα βε ωστε το γιαμαχα να ειναι ακομη ποιο ομορφο.

αλλα φαινεται απο την ιστορια οτι τα τρια διαπασων δεν εκαναν μονο την μοτοσυκλετα οραια. αλλιως δεν θα γινοταν να ειχε τετοια επιτυχια στους αγωνες

τα πρωτα 2 ΥΑ-1 που τσουλανε εξω απο τις γραμμες παραγωγης πεφτουν πανω σε ενα εξαντλητικο τεστ 10.000 χιλιομετρων.
κρατησε 23 μερες και χρειαστηκαν 12 αναβατες.μολις τα μηχανακια γυριζουν στο εργοστασιο . ο γενικος διευθυντης της γιαμαχα " γκενιτσι καβακαμι" καβαλαει σε μια και φευγει προς τα βουνα χακομε!
ανεβαινει και κατεβαινει απο την αλλη μερια πεφτοντας μεσα στο τοκυο.μετα απο μια πολυ περιπετειωδη ρουτα το γιαμαχα που δεν εσβησε λεπτο , αφηνει την εντυπωση της αξιοπιστης μοτοσυκλετας.

το ΥΑ-1 ο ιπταμενος κοκκινος δρακος "red dragonfly"
το ελεγαν ετσι λογο χρωματος.

το μοτο εχει.
διαμετρο 50μμ
διαδρομη 57μμ.
κυβισμος 125.
5.6 αλογα στις 5000 σ.α.λ.
εχει κιβωτιο 4αρων σχεσεων.
καρπυρατερ 20 μμ.
τελικη / 100 χ.α.ω. /
ταχυτητα που πολλα απο τα 350 τις εποχης του δεν πλησιαζαν..

στην φωτο ειναι ο νοριφουμι αμπε "ειδωλο του ροσσι" με γιαμαχα yzr 500 στα γνωστα μας αντεννα 3 χρωματα.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

το μοντελο πηγε τοσο καλα που η μαμα nippon-gakki αναγκαζεται να ανοιξει ξεχωριστο εργοστασιο και να δωσει τα κλειδια σε μια νεα εταιρια που θα διμιουργουσε μοτος για κυριως πιατο.
λεγεται yamaha-hatsudoko , και ειναι η αρχη της νεας ιαπωνικης δυναμης που θα κοιταξει στα ισια τις αλλες και ηδη καταξειωμενες φιρμες απο την χωρα του σακε.

αφοσιωμενη πια στην δουλεια της το πρωτο που κανει ειναι να παρουσιασει ενα δικυλινδρο 250 .
το yd-1 . ενα καλο αντιγραφο της αντλερ. το πανεπιστημιο του τοκυο πηρε παλι την δουλεια του να σουλουπωσει τα εξω της μοτος.

στο σιρκουιτ της οσσαμα που θεωρητε θανατος για τις μοτοσυκλετες τα γιαμαχα κανουν 1,2,3, και περνουν και του κατασκευαστη για την μαμα.

δεν χρειαζεται να πουμε οτι αυτο κανει κοσμο να τρεχει να αγορασει ενα.

ετσι απο το μηδεν η γιαμαχα γινετε μια απο τις μεγαλυτερες εταιριες κατασκευης μοτος και κατα πολλους η καλυτερη.. "οξω απο εδω..χεχε.."

φωτο / norick abe.yamaha 500 racing team.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

to 1958 η γιαμαχα στελνει τον ασσο της σιρο ιτο να τρεξει στην καταλινα σε μια πρωσπαθεια της να δει τι γινεται εξω απο την ιαπωνια , φυσικα με το YD-1 .
Ο ΙΤΟ τερματιζει εκτος , εντυπωσιακο αποτελεσμα σε ντεμπουτο.
το 1959 η κορυφαια αντιπαλος της εταιριας η χοντα δηλωνει για τον αγωνα της ασσαμα ενα 4κυλινδρο 16βαλβιδο 250αρι..

τα μηχανακια που επερναν μερος επρεπε να ειναι βασισμενα σε μοντελα παραγωγης και οχι εξωτικες μοτος φτιαγμενες σε υπογεια με εξοπλισμο και πληρωμα τρελλους.
η γιαμαχα κανει ενσταση.
η χοντα δεν κανει πισω.
η οργανωτες αρχιζουν τον τσακωμο και η γιαμαχα τελικα μαζευει τις μηχανες της και φευγει απο τον αγωνα.
η μεγαλη μαχη των 2 αυτων οικογενειων αναφλεγεται σε ενα κυμα σχεδον μισους στα τζι πι την δεκαετια του 60.

η γιαμαχα μεγαλωνε, απορροφουσε μικροτερες εταιριες κι ετσι κερδιζε σε γνωσεις και πειρα που εριχνε υστερα στα δικα της μοτερ , διχρονα η τετραχρονα.
η πρωτη που εγινε δικια της ηταν η "κιταγκαουα σανγκυο"
αυτη η μικρη εταιρια κατασκευαζε ενα μοντελο ΜΕ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ δικυλινδρο κινητηρα εν σειρα.
ο εκκεντροφορος ηταν επι κεφαλης.
πιστο αντιγραφο της αγγλικης σανμπιμ και συγκεκριμενα το μοντελο λαινερ. ειχε 250 κυβικα και μεταδωση με αξονα.
οι αγγλοι απειλουσαν και φωναζαν "το αντιγραφο ειναι ακριβες!"
αλλα οι ιαπωνες δεν καταλαβαιναν αγγλικα..λιγο μετα την απορροφηση αυτη η γιαμαχα περνει και τις

showa αλλα και την χοσκ. η χοσκ ηταν η μικρη της σοουβα αρα με εναν σπαρο 2 τριγωνια κι εδω.


στην φωτο ειναι η YDS μολις παρουσιαστηκε και με ιδιωτη αναβατη παρ ολιγο να κερδισει στην ασαμα τις εργοστασιακες χοντα.μετα το μοντελο περνει και περιστροφικες βαλβιδες και ονομαστηκε RD-56 .με αυτη την μηχανη η γιαμαχα περνει το πρωταθλημα το 1963.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

κλεινω για σημερα..παω λιγο υπνο...

στην φωτο μια απο τις επιτυχημενες ομαδες της εταιριας.

μουσικη που ακουσα.
cindy lauper girls just wanna have fun " target="_blank">


καλημερες..

συνεχιζεται..
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

η showa απο την αλλη ηταν μια πρωτοποριακη εταιρια τα χρονια εκεινα στο νησι, κατασκευασε την πρωτη ιαπωνικη μοτο που ειχε εκεντροφορο κατακεφαλα αλλα και επερνε κινηση με αλυσιδα απο τον στροφαλο.
η μηχανη της ετρεξε και βγηκε πρωτη στον αγωνα της ναγκοια. στην γκαμα της ειχε και ενα αξιοπιστο 4χρονο μονοκυλινδρο 250αρι.το κρουιζερ.
το 1956 η ιδια εταιρια στρεφεται και στα 2χρονα και παρουσιαζει το πρωτο που εχει ριντ βαλβς! ειναι 125 και λεγεται "λαιτ κρουιζερ"
φερνει πρωτη σε μοτοσυκλετα παραγωγης τις υδραυλικες τηλεσκοπικες αναρτησεις, λαστιχα χωρις σαμπρελα , καθως και εφοδιαζει πολλες απο αυτες με αυτοματα κιβωτια ,αναλογα τα κεφια του πελατη.
το 1959 η σοουβα περνει μερος στον αγωνα της οσσαμα με μια διχρονη μοτος ,που ετρωγε μεσα απο μια περιστροφικη βαλβιδα.

η χοσκ που ηταν οπως ειπα και παραπανω μια απο αυτες που απορροφηθηκαν ειχε στραφει απο νωρις στον τομεα των επιδοσεων.προς το τελος της 10ετιας του 1940 κατασκευαζε σε περιορισμενο αριθμο σπορτ καθαρα μοτοσυκλετες.
το 1955 κατασκευαζει ενα 500 δικυλινδρο με εκκεντροφο επι κεφαλης.το μηχανακι αυτο απο τωτε που οι νεοι κανονισμοι επιτρεπουν στο σοβαρο σιρκουιτ της οσσαμα να μπορουν να παρουν μερος και μοτος που δεν ηταν ιαπωνικες ηταν η μονη ελπιδα με ερυθρολευκη σημαια στο μπαμπλ που μπορουσε να κανει κατι .
να κανει κατι εναντιον των μπι ες α , αλλα και των τραιουμφ, κατα το 1960.

στην φωτο η χοσκ ες εμ του 1956 ειχε διχρονο κινητηρα 350. με ριντ βαλβς , λαστιχα τιουμπελες , καθως και αυτοματο κιβωτιο που αλλαζε σχεση με το πατημα ενως κουμπιου!
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

Ψιτ , Στάμο σαν , βασικά πολύ καλησπέρα , άμα δεν δω Παπανδρέου με TZ750 και δω μόνο της ξενόφαστες αγωνίστηκες παρουσίες στο εν λόγω ποστ θα κάνω Seppuku με το tanto μου
ποστάροντας την φάση και εξηγώντας τους λόγους που με ώθησαν σε αυτό .

το κρίμα στο λαιμό σου ……

  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

χοσκ 500 σημαινε " καρμπυρατερ αμαλ και τρομπες επιταχυνσης. 110 μιλια την ωρα τελικη."
με αυτα τα σπεκς ηταν απο τις ποιο γρηγορες 500αρες στον κοσμο τωτε.
η μοτοσυκλετα μενει στην παραγωγη εως το 1963. οταν τα σχεδια για να βγει μια καινουργια 650 ακυρωθηκαν.

εξι χρονια μετα την συνχωνευση η γιαμαχα παρουσιαζει ενα μοντελο 650 κυβικα με επικεφαλης εκκεντροφορο , μολις οι ψαγμενοι μοτοσυκλετιστες την αντικρυζουν λενε αμεσως "χοσκ!"
οταν ομως την εβαζαν διπλα με το παλιο μοντελο της εταιριας εβλεπαν με λυπη οτι ο σπορτ χαρακτηρας ειχε παει περιπατο.δεν ειχε καλο κρατημα και ηταν σοβαρη και πολιτισμενη. ειχε μιζα και δισκοφρενα κατι που ηταν αιδιαστικο για τους γκαζερους εκεινες τις ημερες.

μεταξυ του 58-59 η παραγωγη περνει κι αλλο τα πανω τις φτανοντας τις 71.000 μοναδες. αυτο κανει την γιαμαχα να αναρρηχηθει στην δευτερη θεση του πινακα των πωλησεων ριχνοντας απο εκει την τοχατσου.
η τεραστια ανοδος ειχε να κανει με την παρουσιαση μια νεας φανταστικης μηχανης.
ειναι η YDS 250 ,ειναι δικυλινδρη ,διχρονη με 5 ταχυτητες.
18 αλογα.
τελικη πανω απο 140 χ.α.ω.!

μια βελτιωμενη τετοια παρ ολιγο να παρει την νικη στην οσσαμα το 59.
τα rd-56 alla kai rd 48 που ηταν οι αγωνιστικες εκδοσεις της μοτος ειναι οι μοναδικες αντιπαλοι της χοντα την δεκαετια του 60 και ο λογος που η μεγαλυτερη εταιρια του κοσμου εγκατελειψε τους αγωνες βλεποντας οτι δεν μπορει πια να περασει τα γιαμαχας.


στην φωτογραφια ειναι η YL-1 η πρωτη διχρονη διλυλινδρη 90κυβικων που φτιαχνει η γιαμαχα.
σε εκθεση το 1967.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

μπορεις να αναλαβεις αν θελεις το συγκεκριμενο κομματι ...θα χαρω δεν εχω φτασει ακομα σε αυτα τα χρονια.
ελευθερα ρε βοηθα το να γινει καλυτερο.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

παραλληλα με τις επιτυχιες της στους αγωνες κανει και το νεο της χτυπημα στην αγορα φερνοντας στον κοσμο ενα 125 διχρονο με περιστροφικη βαλβιδα.
αμεσως μετα ολοι οι κατασκευαστες απο την χωρα των σαμουραι αντιγραφουν την ιδια και παρουσιαζουν και αυτες ελαφριες διχρονες κατασκευες με περιστροφικες βαλβιδες.
αυτο ομως που εδωσε τεραστια δυναμη στο νεο κυμα των διχρονων ηταν το συστημα της αυτοματης λιπανσης " autolube"
που παρουσιαζεται πρωτη φορα σε μοτος παραγωγης το 1964.
ετσι για πρωτη φορα τα διχρονα γινονται αγαπητα και στην αμερικη που μεχρι τωτε αντιπαθουσε λογο της αναγκης για σωστη μιξη λαδιου καθε φορα που εβαζες βενζινη αλλα και των συχνων βλαβων.
το συστημα αυτο δεν ηταν πρωτη φορα ανιχνευσιμο σε μοτοσυκλετα.
περι το 1930 η βελοσετ χρησιμοποιουσε κατι τετοιο στις μηχανες της.
ομως η γιαμαχα το απλοποιησε και το περασε σε ολες τις διχρονες μηχανες της απο 50 εως 350 κυβικα.

μεχρι το 69 η γιαμαχα ειχε τις καλυτερες αγωνιστικες του παγκοσμιου πανθεον των τζι πις.
μονοπωλει τις πρωτες θεσεις.
κατασκευαζει πολυ γρηγορες μοτος δρομου αλλα και χωματερα ενω στις γραμμες παραγωγης ερχονται να συναρμολογηθουν και σνοουμομπιλς αλλα και εξωλεμβιες που ειχαν σημα τα 3 διαπασων.


η δεκαετια του 70 αρχιζει με την εταιρια να περνει τον τιτλο στα 250 με το νεο TD-2 μια πολυ γνωστη και στην ελλαδα μοτοσυκλετα . 2 απο αυτες ετρεξαν στο ελληνικο πρωταθλημα ταχυτητας αλλαζοντας μαλιστα 2 οδηγους η καθε μια.
τα τιμονια τους επιασαν οι , νικος γκουντουμας που την δινει επειτα στον π. κουζουνα .
και η δευτερη ηταν του βασιλη γεωργακοπουλου "αραπης" που δωθηκε αμεσως μετα και συνεχισε να τρεχει στα χερια του γ. ευαγγελου.

το 1973 βγαινει στην παραγωγη η tx 500 , με εναν κινητηρα πολυ μπροστα για την εποχη της.
δικυλινδρος τετραχρονος με 4 βαλβιδες ανα κυλινδρο και αντιβαρα στροφαλου.
με την εμφανιση της μηχανης αυτης η χοντα περνει ακομα ενα πικρο μυνημα .
δεν ηταν ποια η κορυφαια στα 4χρονα μοτερς.

ομως το νεο κυνηγι στην τεχνολογια των 4χρονων δεν εκανε την φιρμα να σταματησει να εξελισει τα αγαπημενα της διχρονα.
το RD-350 αλλα και 400 το 1972 που εχουν αποκτησει πια 7 θυριδες μεταφορας στον κυλινδρο μενουν στην ιστορια σαν τις απολυτα επιτυχημενες σπορτ μοτοσυκλετες για δρομο.

το 1973 η γιαμαχα βαζει στα χωματερα της πισω αναρτηση "μοτοτσοκ η μονοκρος" ενω αρχιζει να ασχολειτε με ορεξη και με τα μοτοκρος μηχανακια της μοιραζοντας πια την αγαπη της και στις 2 κατηγοριες , ασφαλτο και χωμα.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

αποτυχιες ? ναι ειχαμε και απο αυτες το τχ 750 που παρουσιαζει η εταιρια ειναι τοσο κακο που την αναγκαζει να το πεταξει στα σκουπιδια και να φερει στην θεση του το xs 750 με τρικυλινδρο τετραχρονο μοτερ που εχει εχει 2 εκκεντροφορους επικεφαλης, και μεταδοση με αξονα.
αμεσως μετα ερχεται η xs 2 που ειναι και η μεγαλυτερη μιας ολοκληρης σειρας μοτος .
τα διχρονα αρχιζουν να σβηνουν , στην αμερικη το μονο που εισαγεται επισημα πια ειναι το αρ ντι 400.
ευτυχως στον υπολοιπο κοσμο οι πωλησεις των ελαφριων διχρονων κατασκευων συνεχιζουν να πηγαινουν καλα.

η λατρεια της γιαμαχα για αυτα τα μοτερ την φερνει μονη πρωτη στα τζι πις με κατασκευες οπως οι τε ζε 250,350,500, αλλα και 750. ειναι κορυφαιες οπως και οι προυγουμενες απο εκεινες στις πιστες .
το 1980 προσθετει και ενα 125 στην οικογενεια των τε ζε.

εκεινο ομως που ειναι η μεγα αποδειξη αυτης της φυσικης κλισης της ειναι οτι σε μια νεα εποχη της βασιλειας και παντοδυναμιας των τετραχρονων εκεινη παρουσιαζει το αρ ντι 350.
μια μηχανη που παρα τον μικρο κυβισμο της καθοταν ανετα διπλα στα 1000αρια της εποχης , εχει καταγωγη και ριζες απευθειας απο το ρεισινκ τε ζε 350.
εχει διχρονο δικυλινδρο υδροψυκτο κινητηρα με 350 κυβικα
47 din.
βαρος 135 κιλα.
και αναρτηση μονοσοκ.
το θαυμα αυτο αρχιζει να πωλειται το 1980 και παρα τις κακες γλωσσες περι διχρονων εκεινο κλεινει τα στοματα στους κατοχους των χιλιαριων της εποχης που τολμουν να κατσουν διπλα του σε κοκκινο σηματοδοτη , σε οποιον ατυπο αγωνα ντραγκ ρεις της πολης.


στην φωτο το ραφιναρισμενο ερ ντι 350 με τα ypvs toυ μοντελο που ηρθε αμεσως μετα το αεροψυκτο νομιζω ντειτονα για να βαλει για τα καλα την εταιρια στα βιβλια των γρηγορων ιδιωτων κυριως οδηγων.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

σημερα η γιαμαχα ειναι ενα αχανες συμπλεγμα εταιριων και εργοστασιων , κατασκευαζει σχεδον τα παντα.
ιστιοπλοικα σκαφη,εξωλεμβια,κρουιζερς,ψαροβαρκες κινητηρες για εξωλεμβια σκαφη,εξοπλισμο σκι, μουσικα οργανα, μηχανηματα χαι φαι, εργαλειομηχανες για εργοστασια,σνουμομπιλς και φυσικα μοτοσυκλετες. στα συρταρια του τμηματος ερευνων εμειναν καποιες σημαντικες ιδεες, αλλα μερικες απο αυτες ειδαν εστω και λιγο το φως στην εκθεση νεων μοντελων το 1971 και 72 στο τοκυο.
ειναι τα γιαμαχα 662cc me τον διπλο περιστροφικο κινητηρα της γιαρμαν , αλλα και το εξωτικο τετρακυλινδρο διχρονο 750cc mia μοτος που λογικα θα ηταν το απολυτο οπλο στις μαχες των δρομων. ομως η αποστροφη του κοσμου απο τα διχρονα εκαναν την εταιρια να το εξεληξει μοναχα ως φακτορυ αγωνιστικο , ακυρωνοντας την παραγωγη της.

η προοδος αυτης της εταιριας ειναι αλματωδης μεσα σε πολυ λιγα χρονια.
το 1980 η χοντα αντιδρα και επανερχεται στους αγωνες.
η γιαμαχα ηρεμη και σιγουρη για οδηγους αλλα και μηχανες βαδιζει σιγουρη προς την νεα μεγαλη συγκρουση.

ετσι και αλλιως η μοτος τις ειναι ποια το ιδιο καλες με τις χοντα, εχουν τις ιδιες επιδοσεις, τα ιδια αξεσουαρ .
ο νεος αναβατης εχει να διαλεξει πια ποιο σημα θα ηθελε να ειναι καρφωμενο στο ντεποζιτο του,και οχι ποσο καλη θα ειναι η μηχανη που αγοραζει.
αυτος ο τρελλος ρυθμος αναπτυξης αλλα και οι θυσιες των ανθρωπων που εδωσαν τον χρονο απο ολοκληρη την ζωη τους σε αυτες εκαναν τις γκαμες και των 2 εργοστασιων να μην εχουν μεσα κακιες μοτοσυκλετες.
το λογο εχει το μαρκετινκ πια.
και οι νικες στους αγωνες.
η χοντα εγινε το νουμερο ενα χαρη σε αυτους.ισως να ειναι η σειρα της γιαμαχα να κανει το ιδιο...

στην φωτο το 750. κακο και μαζι τοσο γρηγορο.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

κινητηρας μοναχα για αντρες.
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

δουλεια απο ιδιωτη στο αγωνιστικο του, ποιο συνγχρονα φρενα, ποιο συνγχρονες ροδες. τα υπολοιπα δεν θελουν πειραγμα.
για καφε πας με αυτο ρε ηλια?
οχι ρε για ψωνια, για καφε εχω το καβασακι το 500 .
  Κάνε login για να
απαντήσεις
01/1/1970 02:00

Μήνυση
Τάπωμα

ionathan125 έγραψε:
QUOTE:
μπορεις να αναλαβεις αν θελεις το συγκεκριμενο κομματι ...θα χαρω δεν εχω φτασει ακομα σε αυτα τα χρονια.
ελευθερα ρε βοηθα το να γινει καλυτερο.


Ωραία , τι αδεία το λοιπόν του συγγραφέως Στάμο σαν , θα πάω να του πάρω βιογραφικό και να του πάρω μια συνεντευξουλα δια το εν λόγω ταπεινό βορδ .

Και δεν κάνω πλάκα .

Μόνο δεν θα κάνω σήμερα αύριο αλλα θα το κάνω .

Συνέχα φίλε , όμορφα όμορφα τα γράφεις , μπράβο ….

  Κάνε login για να
απαντήσεις
Αγαπητό φόρουμ θέλω να με πας στη σελίδα: 1 [2] [3] [4]

Πρέπει να έχεις λογαριασμό για να γράψεις




Sticky

» ΞΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ?????
» ΑΓΓΕΛΙΕΣ
» Το σύμπαν. . .
» ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ - ΒΟΛΤΕΣ - ΕΚΔΡΟΜΕΣ - ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
» Φιλε Bojan
» TRACK DAYS (χρησιμες πληροφοριες )
» ανέκδοτα στα κάρβουνα
» Μοτοτζιπιά
» Blogάρω
» MotoGP
» Βυζγιά (18+)
» Μοτοσυκλετιστικο πνευμα
» Γράμμος
» Ελληνική μουσική...
» Θεσσαλονίκη - Ντουμπρόβνικ
» όποιος πιστεύει οτι είναι κουλάτζα ο
» βιντεακια
» Ολικη ανακατασκευη Honda C50 super cub
» MOTORCYCLES MANUALS!!!!
» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ.
» Αρχίζει το MotoGP του 2013! 04/04/13
» Wish List
» Aλμπουμ φωτογραφιων.
» Που θα δω motoGP φέτος;
» Απλά μαθήματα editor
» μηχανοβιος ή μοτοσυκλετιστης......???????
» 101 tips for bikers
» Εντυπώσεις από την ΔΕ.ΠΑ.ΣΥ.ΚΟ. (Δεύτερη Πανελλήνια Συνάντηση Κουλών)
» mann-hummel ΦΙΛΤΡΑ ΛΑΔΙΟΥ
» Ο ΠΟΥΤΑΝΙΚΟΣ (3657min. Greece 2010)
» Member phones: Τηλέφωνα Μελών
» πως να βάλετε χάρτες...
» Όλες οι φωτογραφίες από τη Δεύτερη ΠΑ.ΣΥ.ΚΟ. (links)
» BUGS

Search




Ψιτ... 3 γράμματα τουλάχιστον...

Πες και εσύ κάτι

Παρακαλώ περιμένετε...

Αρχική σελίδα | Γράψε κάτι